Informacje

Płatności

Wysyłka, zwroty i reklamacje.

Jak zakupić towar w balonynysa.pl

Obsługa zamówienia

Obsługujemy zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 16:00

Zakupy poprzez stronę internetową można realizować 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Wysyłka

Wysyłki Realizujemy Kurierem w ciągu 2 dni od akceptacji płatności.

Paczki z towarem zapłacone (przedpłata) wysyłamy najpóźniej następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty.

Paczki z towarem typu pobraniowe wysyłamy od tak szybko jak jesteśmy w stanie po przyjęciu złożonego zamówienia do realizacji.

 

Wysyłane paczki z towarem są starannie zapakowane i zabezpieczone oraz ubezpieczone na kwotę wartości nadanej paczki.

Zwroty

Zwrot towaru zamówionego w sklepie www.balonynysa.pl odbywa się przez poinformowanie nas mailowo o zamiarze zwrotu. Po otrzymaniu informacji podeślemy formularz do dokonania procedury zwrotu.

Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z dowodem zakupu i zwracanym zamówieniem na adres:

wskazany w podesłanym mailu

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Produkt powinien być kompletny, z dołączonym oryginalnym opakowaniem. Zwrot należności za zamówienie, wraz z opłatą za przesyłkę, nastąpi na wskazany przez klienta w formularzu zwrotu numer konta, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu. 

Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości. Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący. 

Zwrotowi NIE PODLEGAJĄ zamówienia na balony.

 

Reklamacje

Dokładamy starań, by produkty wysyłane do Państwa nie posiadały żadnych wad. Jeżeli jednak zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, mogą Państwo go zareklamować.

W tym celu należy skontaktować się mailowo z nami. Zostanie przekazany formularz reklamacji, który należy wydrukować i wypełnić formularz reklamacji. Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz produktem, którą chcą Państwo zareklamować, na adres:

wskazany w podesłanym mailu

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.